Re: Vodotěsnost teplotního čidla

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Úterý Květen 8 19:34:01 CEST 2018

Zdravím,

my si DS18B20 necháváme pouzdřit tak, aby vydržely min .1m pod vodou.
Ověřeno 3 měsíční zkouškou. Je použita nerez, která vydrží bazénovou
chemii. Viz: https://www.papouch.com/cz/shop/product/quido-teplomer-silikon/

Pro členy konference sleva a vlídné zacházení :-)

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com