senzor vlhkosti do kvetinaca

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Květen 7 00:05:01 CEST 2018

Petře to nebylo napadání, ten Tvůj projekt má svoje ctitele a zákazníky.
Já to myslel vše v dobrém. To víš, už nejsem nejmladší, mám dobré
sousedy a v červnu budu mimo ČR a bude tu vládnout můj mladej.
A ten se o kytky moc starat nebude a tak ho bude kontrolovat kámoška
sousedka.
Měj se krásně,
Jindra Polívka