senzor vlhkosti do kvetinaca

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Neděle Květen 6 23:36:12 CEST 2018

Ano, tak to je. Obyčejný plovák.
No, stejně po nějakém čase zjistíte, že poslat kolegu je nutné, tedy
pokud nemáte tak sotisfikované zařízení jako nabízí Petr Zahradník.
Jinak se budou chovat balkonové květiny na jižní straně balkonu na
zábradlí a jinak pokojové na severní straně na parapetu.
Prostě dojdi, strč prst a konej. Sukulenty málo a jiným trochu. No, 14
dní většinou přežijou všechny, a i na tom balkoně, když jim dopřejete
pořádnou zálivku. Tyto rostliny to většinou v pohodě přežijou.
A v bytě, ve stínu až na výjimky vydrží i podstatně déle viz Amarylis o
kterých jsem psal.
Jsou dokonce rostliny, které celé roky zaléváte a květu se nedočkáte.
Až, když jim uděláte útrpné podmínky bez zalévání a u některých i hra se
světlem, tak se dočkáte krásných květů.
Jindra Polívka