senzor vlhkosti do kvetinaca

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Květen 6 19:48:22 CEST 2018

V čem spočívají ty optické indikátory?

PH

From: jpolivka
Teda ja zasnu jak se daji jednoduche veci resit "slozite". Ale elektronika je elektronika. Pouzivame opticke indikatory, pripafne "indikacni kytku" co prvni svesi listy. Nazev z hlavy ted nevim. Chodi k nam zalevat chlapik z Hydroponie jednou za 14 dni a v pohode to staci. Prelita kytka je na tom hure nez zanedbana. Kdyz mne umrela maminka a bylo vse vyreseno, tak jsem v tom byte pul roku nebyl. Prisel jsem po tom pul roce a Amarylis vykvetle uzasne "zvonce".