System na hobby pocitace (bylo aktivace oem win7 po instalaci na chybnem hw .. )

Sobota Květen 5 19:18:40 CEST 2018

No ale lamat si s tim hlavu mi prijde predmetne jen v pripade, ze se
jedna o nasazeni ve firme, ne pro nejake hobby a testovaci ucely.
Me spis stve, ze podle mne nejak zdegeneroval linux, vzniklo z toho
postupne monstrum, ktere se snazi vyrovnat windows ale funguje to dost
nestabilne a mizerne. Mam na mysli distribuce pro bezneho uzivatele,
ktery si to na par kliknuti nainstaluje, kdo vi kam sahnout tak si s tim
asi poradi. Chtel jsem to nasadit na NTB co mel spatnej displej a mel
slouzit jako multimedialni pocitac u TV. Po spouste komplikaci, ktere se
nepovedlo uspesne vyresit, od sitove karty az po driver grafiky (nakonec
nic jineho se nejak nepotrebovalo) dy to pcasto po spusteni fungovalo
divne, nebo vubec, jsem tam dal W10 z MSDN a je po problemech...