DC-DC StepDown LM2596S 3A

Juro mail na onicom.sk
Pátek Květen 4 21:49:05 CEST 2018

LM317  ?  v  samotnom zdroji problém nebude, skúšal som ich viac a som
pridal   nejaké   tie  kondenzátory. aj som do cesty dal menič. Všetko
OK. Ak sú napájacie zdroje oddelené t.j. samostatné tak to ide OK.
Ak  to  už  beriem  z jedného zdroja 24V napájania cez klasické meniče
DC-DC StepDown LM2596 tam audio už  spracuje  nejaký  piskot.  Ten  menič DC-DC - LM2596 napätie zníži akou
formou ? Kmitočtovo a spätne to vy stabilizuje ?
https://www.hobbyelectronics.net/review_dctodcmodule.html
Skúsim ešte menič viac zaťažiť prúdom, čo to spraví.
Kvalitnejší menič som zatiaľ nenašiel.