Ridici jednotka pro zalozni system s motoreneratorem

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Květen 3 11:24:44 CEST 2018

Tak ona je otázka, jestli je primárním cílem elektřinu vyrábět a nebo
spotřebovávat :) Kamarád někde sehnal vyřazenou UPS s trvalými snad 6kW,
tak to doplnil autobaterkama a nainstaloval si to domů hned za hodiny
(panelový byt, největší spotřebič sporák), bez toho sporáku to uvezlo
celý byt snad i několik hodin. No a když přišlo vyúčtování za elektřinu,
šla milá UPS rychle z baráku, ta režie byla dost nepříjemná.

Pavel Kutina