Ridici jednotka pro zalozni system s motoreneratorem

Martin Úlehla ok9swl na gmail.com
Čtvrtek Květen 3 10:52:21 CEST 2018

Dobrý den,
to co požadujete je v domácích podmínkách prakticky nemožné. Znamenalo
by to pro Vás vývoj UPS s touto schopností.

Pro běžnou domácnost bych to opravdu nechal na stykačích. Výpadek
překlene kapacita zdrojů.

Pro kritické systémy je potřeba online UPS pro plné zatížení. Na její
vstup jde pak přepojit stykačem generátor, zatímco drží výstupní síť v
chodu z baterie na vnitřní DC sběrnici. Baterie v této konfiguraci může
být dost malá (desítky vteřin na náběh generátoru).

Případně zvolit finančně optimální kombinaci těchto systémů.

S pozdravem,
Martin Úlehla