Svetla na schodiste LED + PIR

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Středa Květen 2 14:29:46 CEST 2018

MW nebrat - mame s tim spatne zkusenosti. Bralo to lidi v bytech a blbe se to serizuje.
Nakonec jsme je vymenili za PIR, ale provedeni je bida. Jedina vyhoda, ze oficialne funguji i jako nouzova svetla (maji baterku, ale nemel jsem odvahu je zkouset)
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of David Obdrzalek
Sent: Sunday, April 29, 2018 8:42 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Svetla na schodiste LED + PIR

On 29 Apr 2018 at 19:37, Michal Gregor wrote:

> Zdravim,
> mate nekdo prosim vyzkousene nejake svetla LED s PIR cidlem? Nejaky
> osvedceny typ, ktery ma dobre vyresene chlazeni ledek a spolehlive
> cidlo. Je to na osvetleni schodiste, takze slusny vykon a dobry rozptyl.
>
> Michal Gregor

Ja vim, ze toto neni odpoved, protoze to neni s PIR ale s MW, nevim, jak maji vyresene chlazeni a nemam to osvecene, cili vlastne totalne vedle, ale protoze si myslim, ze to souvisi a treba by se to nekomu mohlo hodit, tak to sem napisu:

v letaku FKtechnics jsou svitidla "UFO" s LED a MW https://shop.fkt.cz/vyhledavani.php?katalog-hledany-string=UFO+MW
Maji nekolik variant, lisici se v prikonu, tvaru a teplote, ve vsech asi jsou LED 2835.

D.O.