OT Cim kreslit Bolo: Zanety slach predlokti

Milan B. milan na bastl.sk
Sobota Březen 31 23:29:06 CEST 2018

On 31.03.2018 21:01, Jaroslav Buchta wrote:
> Nazev je zajimavej, ale nikdy jsem funkci nepochopil. S tim jde jako
> nakreslit schema nebo DPS?

Ja som ho chvilu pouzival na hranie jednoduchych hier - skuste v
exploreri presunut subor z miesta na miesto a potom skuste uhadnut, kde
vam upadol.

Na kreslenie (nielen) schem a DPS momentalne skusam digitizer ci tablet
- mam 6  na 4 palce tento:
https://www.aliexpress.com/item/HUION-H640P-6-x-4-inch-Ultralight-Digital-Tablets-Graphic-Drawing-Pen-Tablet-for-OSU-Game/32833738773.html

Je to zaujimava skusenost, akurat to chce trening. Pod Windows to ako
nahrada mysi bez specialnej aplikacnej podpory funguje vyborne (da sa aj
pekne konfigurovat), s aplikacnou podporou este lepsie (napr. v
grafickych programoch)

Akurat je nejak velky... sice je mozne zmensit aktivnu oblast, ale nie
je to ono. Idem skusit za cenu steaku s prilohou este polovicny 4 na 3
palce...

Inak (zatial) vyhoda oproti mysi asi ziadna (pokial neviem vyuzit
tlakovy senzor), ale da sa s tym robit v posteli pred 50 palcovou
plazmou a urcite je to lepsie (a hlavne presnejsie) ako ten cudlik alebo
touchpad. A budu z toho boliet ine svaly.

-m-