OT Zanety slach predlokti

Sobota Březen 31 21:52:36 CEST 2018

Ktereho? ;-)

Cudlikem na klavesnici neovladate pokyb jako u mysi, ale smer pohybu, pripadne i
zrychleni. Ja se s nim netrefim ani na OK/Cancel.

Ted jsem si jeste vzpomnel, ze tu Lenovo USB klavesnici jsem uz taky videl; krome
toho, ze me na ni stval ten cudlik, o kterej jsem porad brnkal a tim posouval
kurzor, tak navic nemela klavesu s vokynkem, o kontextove ani nemluve. Zato myslim
mela ten modrej button pro E.T.-ho (funkce neco jako "phone home")

D.O.