Re: PWM na ESP8266 - vyřešeno

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Sobota Březen 31 16:40:13 CEST 2018

Zdravím,

jen závěrečný report. Ano, původní implementace je "divná".

Implementace odsud:

https://lurchi.wordpress.com/2016/06/29/esp8266-pwm-revisited-and-reimplemented

https://github.com/StefanBruens/ESP8266_new_pwm

Funguje výrazně lépe. Aby se to dalo přeložit, je nutno soubor pwm.c
přejmenovat na pwm.h. Pak už si kompilátor dá říci.

Na 19kHz lze mít rozlišení 256, což na step-up stačí.

Chvíli jsem se pokoušel napsat vlastní "regulátor", ale měl jsem
problémy s se stabilitou (pořád mi to lítalo). Nakonec jsem šáhl po PID
knihovně https://playground.arduino.cc/Code/PIDLibrary

Po chvíli hraní s parametry (P=1, I=0,3, d=0)   to začalo celkem hezky
fungovat.

Původně jsem regulační smyčku spouštěl každou ms , ale ve výsledku jsem
esp8266 zatížil tak, že se nebyl schopen připojit k wifi.  Musel jsem
snížit frekvenci spouštění regulační smyčky na 10ms.

Petr