PN532 UART baudrate

soteza soteza na soteza.cz
Pátek Březen 30 08:56:42 CEST 2018

Jen mi nějak uniká, proč tedy modul umožňuje nastavení rychlosti, když
to nejde uložit. Rychlost přeci měním proto, abych mohl komunikovat se
zařízením, které vysokou rychlost neumožňuje. Jediný argument co by tak
mohl být použit je délka vedení k modulu. Malá vzdálenost 115200, větší
vzdálenost 9600. Jinak mi to fakt nedává smysl.

Zaplik