Re: OT (patek) - Jak fungují MOS spínače coby převodníky úrovní? (ale bali jste zeptat, protoze by to nekdo mohl pred va

Čtvrtek Březen 29 18:47:53 CEST 2018

No ja to pouzivam hlavne pro RS232, SPI atp v diskretni forme s BSS138,
tam UGS mezi 5V a 3V3 vychazi tak akorat. Jednou jsem si nabehnul,
oddelil jsem SPI sbernici mezi MCU a FLASH na 2V8 a jinym obvodem na cca
4V a tam to pri stazeni S na strane  2V8 seplo FET a udelalo nepeknou
nemeritelnou spicku jak se vybijela kapacita D, badal jsem nad tim cely
den proc mam CLK u flash nejak navic... Vyresil to seriovy odpor ale to
by me nenapadlo.