Re: OT (patek) - Jak fungují MOS spínače coby převodníky úrovní? (ale bali jste zeptat, protoze by to nekdo mohl pred va

Čtvrtek Březen 29 15:05:11 CEST 2018

Ten svab mi prijde dost divny, neni lepsi pouzit plnohodnotne prevodniky
urovni? Tady to vypada jako ducharina s napetim UGS. Nebo tim, ze je to
jen spinac, je to nejak mimoradne rychle pripadne to ma jinou vyhodnou
vlastnost?