OT Zanety slach predlokti

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Březen 29 14:44:16 CEST 2018

No co se tyka vlastniho akutniho problemu...ziji s tim jiz delsi dobu a
pokud to nejak nepretezuji je to dobre (prilis neomezujici), ale momentalni
intenzivni zkouseni to zrejme odstartovalo v plne sile. Jake je spravne
reseni/leceni vim take (sadra na mesic).

Nicmene vcera jsem vyhrabal ten myostimulator z Lidlu a absolvoval jsem uz
tri "seance" a musim ke svemu prekvapeni rict, ze to zrejme pomaha a to
dost vyrazne - pouzival jsem tedy jen ten rezim TENS a je zajimave, ze
prvni dve pouziti jsem citil jen to bezne mravenceni, ale nic vic se
nedelo. Dnes v praci jsem se stejnym nastavenim a programem zjistil, ze mi
zacinaji reagovat i svaly - ten program trva 30 minut a cca po 10 minutach
svaly reagovaly tak, ze mi mi to rozeviralo a zaviralo prsty na ruce -
nektere frekvence mi cvicily s prstama tak, ze to vypadalo jak kdyz hraju
na piano. ;-)  Vcera rano jsem si nebyl schopnej to predlokti promackat jak
to bolelo...ted naprosto bez bolesti.

Co se tyka SWT tak tam me spis zajimalo jak je vlastne provedenej ten
vlastni menic. Vim jak jsou treba udelane razove generatory na stlaceny
vzduch, ale tohle musi byt nejakym zpusobem kontinualni. No jak to bylo v
realu citit? Osamocene pulzy a nebo nejaky kontinualni serie pulzu?

RV