Re: OT (patek) - Jak fungují MOS spínače coby převodníky úrovní? (ale bali jste zeptat, protoze by to nekdo mohl pred va

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Březen 29 13:07:58 CEST 2018

Mě to taky zaujalo, tak jsem se podíval na stránku s tím švábem a tam je i
tento AN:
http://www.ti.com/lit/an/scea035a/scea035a.pdf

Na fig.10 je to i s tou diodou.

PH

-----Původní zpráva-----
From: David Obdrzalek
Tenhle princip znam. Mam starsi AN, myslim ze i lepsi - od jeste tehdy
Philipse,
AN97055, uz to na webu nemaji, ale treba zde:
https://cdn-shop.adafruit.com/datasheets/an97055.pdf
NXP ho asi zkratilo aby to pred nama taky utajili :-)

Puvodni dotaz ale myslim byl o necem jinem, jak to je v bus switchi s
diodou, ktera
ma umoznit shift 5V->3.3V.