PWM na ESP8266

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Březen 29 08:17:08 CEST 2018

Dle datasheetu jsem chápal, že esp8266 má 4 hw pwm a na zbytku pinů lze
realizovat SW PWM. A větu že rozsah je od 1000us do 10000us jsem chápal
vztaženou k SW implementaci.

Nicméně DS je v tomto ohledu poměrně dost informačně skoupý, alespoň mám
ten pocit.

V Arduino Core je zřejmě využívána jen SW implementace. Je to tak?

Z odkazovaného souboru bohužel nejsem schopen pochopit proč jsem mimo  -
nějak je to mimo mé chápání.

Pro mé potřeby, nepotřebuji vysoké rozlišení na PWM, spíše tu větší
rychlost. Nejvíc mi vadí, že když se střídou přelezu rozumné hranice,
tak je pin v dost nedefinovaném stavu - občas v nule, občas v jedničce,
což otevírá pwm tranzistor, přes který pak teče zbytečně proud.

Díky

Petr