Re: MECH: Montáž pastorku na hřídel motorku

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Středa Březen 28 19:29:21 CEST 2018

Takže vyřešeno. Našel sem odvahu, vybral nejlepší svěrák který tu mám, podložil konec hridelky vzadu nasadil kolečko a lehce sem začal zavírat svěrák. Pastorek naběhl a pomalu se mi ho podařilo nalisovat za studena.
Aku vrtačka Bosch psr12 opravena za 7 dolarů.
Díky b.

⁣Odesláno z TypeApp ​