OT Zanety slach predlokti

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Březen 28 13:57:32 CEST 2018

Ja jsem ted trochu zkoumal ergonomii jak pisu a sedim a jednoznacne je
problem v tom, ze neumim psat vsema deseti a musim prizvedavat ruce (myslim
tim to roztrepene za zapestim)...respektive musim stale prizvedavat i prsty.

A to mam klavesnici bez nozicek a jeste ji mam podlozenou aby byla sklopena
smerem odemne. Jinak sedim vcelku ukazkove..ruce od loktu dolu lezi na
stole - zahnute v pravem uhlu.

Ten elektobazmek bych zkusil, ale mam strach abych si to spis nerozbouril.
:-(

RV