OT Zanety slach predlokti

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Březen 28 12:25:20 CEST 2018

Zdravim,

je to sice OT, ale v podstate to sklouzne trochu do techniky...

26 let kazdy den datluji do PC a bolestmi predlokti jsem cas od casu trpel
- v klidu to neboli, ale predlokti jsou citliva na prohmatani - hlavne z
vrchni strany. Vzdycky jsem to nejak rozehnal, pretrpel a uklidnilo se
to...ale nikdy ne uplne.
Nicmene ted trochu intenzivneji zkousime s kapelou (klidne 3-4h v kuse) a
tim jsem to zrejme dorazil - na posledni zkousce uz jsem naprosto trpel a
nebyl jsem v podstate schopnej umacknout strunu - specielne basove Hcko
jsem jinak nez dvema prsty nedal. Nebyl jsem schopnej se potom ani napit.

Je mi jasne, ze je to vicemene chronickej zanet slach. Uz jsem to resil
loni v lete...doktor rekl, ze mi to daji na mesic do sadry a absolutni
klid. :-(

Mate na to neco vyzkouseno - urcite mi to zklidnuje Reparil gel, ale
nevysledoval jsem zda na to davat studeny nebo teply?

Ted k tej technice...mame doma nejaky elektro bazmek s elektrodama...je to
na to vhodne nebo vubec ne? Treba manzelce po operaci menisku a plastice
krizoveho vazu to pomahlo docela dost.

A take jsem ted cetl, ze se na to aplikuje terapie razovou vlnou...mate to
nekdo vyzkousene? Je k tomu nejaka domaci alternativa? Vite nekdo jak ten
menic vypada nebo funguje?

RV