Eagle package SMD+THT

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Březen 27 13:20:26 CEST 2018

Eagle není moc dokonalý nástroj a to se projevuje i tím, že chceme-li složitější věci, DRC nalézá spoustu “chyb”.

Korektní by bylo vytvořit novou součástku, včetně sch. značky, kde by všechny 3 nožičky byly zdvojené a spojovat ve schematu.

PH

From: Cizek Milan
s knihovnami v eagle teprve začínám, spíše jen upravuji existující.
Mám na pcb umístěný smd trimr. Občas se nedaří sehnat, proto bych chtěl mít možnost alternativně osadit THT.
U kondíků jsem to vyřešil elegantně pomocí via přímo na pcb (https://snag.gy/O1eDjk.jpg), žádný problém ani DRC chyba.
U tohoto trimru ale příliš nevím, jak to udělat. Dávat druhý do schématu vedle se mi nechce, hlavně ani na PCB pro něj nemám místo.
Zkusil jsem editovat package a doplnil via, zkusil je i nakonektit na stávající 3 piny popř. propojit přes wire.
Asi to dle DRC není ta správná cesta. Dá se toto nějak udělat (kombinované pouzdro)? Děkuji za radu.