Tolerance 5V vstupu (3v3)

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Úterý Březen 27 11:43:45 CEST 2018

Ne nevyplatí se do datasetu koukat po půlnoci. Ráno otevřu a hned vidím. Díky.
Míra

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Robert Baranka
Sent: Tuesday, March 27, 2018 11:30 AM
To: HW-news
Subject: Re: Tolerance 5V vstupu (3v3)

ale veď ten údaj má k dispozícii v datasheete:
str. 26, prvý odkaz
https://www.google.sk/search?q=usr-wifi232-g2&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&dcr=0&ei=o565Wvq_NeTb8AeTmLegAw:
3.2 Electrical Characteristics
Table 8 Electrical Characteristics
Voltage on any I/O pin: Min 0V Max 3.3V
Aspoň ja by som z vyššie uvedeného nepredpokladal toleranciu k 5V na ľubovolnom pine.
robo

Dňa 27. 3. 2018 o 7:07 David Obdrzalek napísal(a):