Re: OT: Couvací senzory

Úterý Březen 27 09:51:34 CEST 2018

To by mohlo dávat smysl - od fusekle se UZ bude odrážet hůž, než od kovu. Ovšem na
druhou stranu by to asi znamenalo, že to čidlo bude taky hůř reagovat na lidi nebo
chupatou zvěř, to se mi nějak z hlediska bezpečnosti couvání úplně nezdá. Zas na
třetí stranu, když je někdo za autem jen v ponožkách, tak není divu, když nepřežije
- nemá boty.

(Mým studentům se kdysi v robotickém sumu jako pasivní obrana před detekcí soupeřem
ultrazvukem nejlíp osvědčila růžová pěna, něco jako molitan, ale z jiné hmoty, tak
jakoby PP. Odráželo to UZ opravdu velmi málo. Častější je bílá a nalepená v
kvádříkách na papundeklu anebo jako rohové výplně.)

D.O.