Re: OT: Couvací senzory

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Březen 27 07:00:25 CEST 2018

No, mám.  Auto bylo na montáži tažného, pak s ním nějakou dobu jezdila
manželka a syn. Teď jsem do něho sedl já a píská to. Včera jsem zkusil
kouli odmontovat, ale pískání bohužel nepřestalo. Mám to auto jen velmi
krátce, displej tam není, takže nevím, který senzor to může dělat.

Lze ty senzory nějak "vypnout" - něčím zakrýt, odklonit paprsek, nebo
tak něco z venku, aniž bych musel lézt pod auto a odpojovat kabeláž?

Petr