Re: OT: Couvací senzory

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Březen 27 06:07:19 CEST 2018

Neviem ako original na mazde, ale senzory Meta si pri zapnuti  (zaradeni
spiatocky) nejak kontrolovali stav a funkcnost. Ak bol jeden zo 4 nejak
poskodeny/odpojeny , tak to odpipalo nejaku sekvenciu a az potom ostatne 3
fungovali. Ta sekvencia na zaciatku mala upozornit, ze nieco nie je v
poriadku a podla nej sa dalo identifikovat, co sa nepaci riadeniu senzorov.

Podobne po zapnuti na zaciatku pistali senzory na Honde, teda nie
standardne jedno kratke pipnutie po zapnuti, ale ine zapipanie niekolkymi
pipnutiami, ak tam bllo nieco zle.

Dodo

Dňa po 26. 3. 2018, 23:19 Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>
napísal(a):