Tolerance 5V vstupu (3v3)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Březen 27 00:54:31 CEST 2018

Z těch posledních 2 řádků to neurčíte.
Ale můžete to se značnou pravděpodobností změřit. Připojte na ten vstup
+5V (přes nějaký ochranný odpor, třeba 1k) a změřte, co do toho vstupu
poteče.
Pokud to není 5V tolerant, tak tam bude clamping dioda a poteče tam hodně,
vstup za tím ochranným odporem spadne pod 4V.
Pokud je tolerant, tak na vstupu naměříte 5V a nic moc tam nepoteče.

PL