Eagle package SMD+THT

Cizek Milan Cizek.Milan na seznam.cz
Pondělí Březen 26 16:21:25 CEST 2018

Ahoj,

s knihovnami v eagle teprve začínám, spíše jen upravuji existující.

Mám na pcb umístěný smd trimr. Občas se nedaří sehnat, proto bych chtěl mít
možnost alternativně osadit THT.

U kondíků jsem to vyřešil elegantně pomocí via přímo na pcb (https://snag.
gy/O1eDjk.jpg), žádný problém ani DRC chyba.

U tohoto trimru ale příliš nevím, jak to udělat. Dávat druhý do schématu
vedle se mi nechce, hlavně ani na PCB pro něj nemám místo.

Zkusil jsem editovat package a doplnil via, zkusil je i nakonektit na
stávající 3 piny popř. propojit přes wire.

Asi to dle DRC není ta správná cesta. Dá se toto nějak udělat (kombinované
pouzdro)? Děkuji za radu.

--
Milan Čížek