CRI2032

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Březen 26 12:16:33 CEST 2018

Zdravím,
  kde se toto dá sehnat ? Mám plno zařízení, ve kterých je 2032 (a taky 2025),
jsou tam jako primární zdroj energie (kalkulačky) a přestože jsou vypnuté,
nějaké uA odabírají, takže ty baterky musím cca po půlroce až roce měnit. Mít
možnost je nabít a vrátit by byla fantastická. Pokud ovšem ten aku nemá
větší samovybíjení než mu způsobí ta kalkulačka, nerad bych to dobíjel pak
každý měsíc :-).
  Zdraví Pavel