Re: výboj v nízkém tlaku plynů

balu balu na k-net.fr
Neděle Březen 25 16:57:51 CEST 2018

V rozsahu od bar po bar na minus niekolku sa myslim pouziva Pirani
gauge, je to senzor na principe tepelnej vodivosti. Ak treba vela na
minus niekolku potom myslim Penning gauge, ten ionizuje a meria prud.

Z oboch sa da elektronicky vycitat tlak v dynamickom rozsahu niekolko
radov (tu uz ma zmysel merat logaritmicky).

b.