Re: Výroba DPS u allpcb.com.

Martin Hanek martin na hanek.net
Neděle Březen 25 09:22:09 CEST 2018

Z Eaglu maji popis zde:

http://www.allpcb.com/sns/Gerber+File/2017-02-24_1_10_4819_Create+a+Gerber+File+with+Eagle/rpllst.html

MH

---- On So, 24 Bře 2018 20:59:11 +0100 Petr Labaj <labaj na volny.cz> wrote ----

Děkuji.

Jinak jsem asi mimořádně natvrdlej, ale neumím u nich najít přesný

popis předávaných dat. A to jak formální (např. jestli podporují Gerber

v mm a nejen v palcích, jestli podporují Excellon s desetinnou tečkou,

jaké chtějí přípony souborů atd.), tak i věcné (např. jestli průměr díry

v Excellon souboru u nich znamená finished hole size, jak je sice

obvyklé, ale ne u každého výrobce).

PL