Re: Výroba DPS u allpcb.com.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 24 20:59:11 CET 2018

Děkuji.

Jinak jsem asi mimořádně natvrdlej, ale neumím u nich najít přesný
popis předávaných dat. A to jak formální (např. jestli podporují Gerber
v mm a nejen v palcích, jestli podporují Excellon s desetinnou tečkou,
jaké chtějí přípony souborů atd.), tak i věcné (např. jestli průměr díry
v Excellon souboru u nich znamená finished hole size, jak je sice
obvyklé, ale ne u každého výrobce).

PL