Re: Výroba DPS u allpcb.com.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 24 00:28:46 CET 2018

Aha, takže oni už úplně přestali hrát na nějaké standardní formáty,
které měly zvýhodněnou cenu.
To je pro kusovou výrobu a osazování super.
Ale pro nějaké strojové osazování to stejně budu muset udělat jako
panel, samostatné malé desky mi do osazováku nikdo nestrčí.

Každopádně díky za informaci, konečně mi došlo, že moje představy
o zvýhodněných standardních velikostech desek už jsou mimo.

PL