BLE evaluation kit od ST

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Čtvrtek Březen 22 13:20:48 CET 2018

Tak si odpovím sám, doufám že to někomu ušetří těžkou hlavu.

ST vyrábí pro vyzkoušení BLE s BlueNRG-1 tyto kity
 - EVAL-IDB007V1 a EVAL-IDB007V2, obsahující přímo tento čip +
   potřebné součástky, anténa je připojená přes SMA konektor.

 - EVAL-IDB007V1M, obsahující modul SPBTLE-1S s integrovanou anténou
   (modul obsahuje BlueNRG-1 s potřebnou bižuterií)

BlueNRG-1 může mít připojený Xtal 16 nebo 32MHz, přičemž první kit má
16MHz a druhý 32MHz. Jinak jsou plně kompatibilní.

Bohužel všechy předkompilované binárky jsou pro 16MHz Xtal a tudíž na
druhém z nich nefungují. Přitom prostředí to nijak neodlišuje, desku
detekuje, FW bez problémů nahraje, vše se tváří ok.
Veškeré předkompilované binárky jsou tak úplně na draka.

Dodávaný demostrační SW naštěstí obsahuje i zdrojáky,
ale pokud nemáte některý z podporovaných vývojových systémů, tak to
není úplně triviální úloha.

Tomáš