Izolacni vzalenosti

Čtvrtek Březen 22 11:11:42 CET 2018

Přímo na pouzdru TO220, kde je mezi vývody až 200V a je to umístěné v
nevytápěném a trvale větraném objektu, jsem měl hlavně při podzimních
mlhách problémy s průrazy. Vždy až na konci záruky, nebo těsně po
záruce... Vývody zalívám silikonem Plast2000 z GESu (poradil mi to někdo
tady na konfeře) a je klid. U jiných zařízení, kde je napětí do 50V a
celé desky natírám ochrannou polyuretanovou barvou, jsou vývody
tranzistorů natřené jen tou barvou a stačí to.

Anděl