OT - Amper 2018

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Březen 22 00:12:03 CET 2018

Ahoj,

tak navazuji na toto své téma. Dnes (koukám na hodinky, tak vlastně už
včera) jsem byl po mnoha letech na Ampéru v Brně, jak jsem avizoval.
Dálnice nezklamaly, to je porod. Upřímně lituji každého, kdo po nich
musí jezdit každý den. To asi nikdy nepřijede nikam včas a po cestě
stihne v zácpách vyřídit korespondenci.

Zastavil jsem se u Pavla Urbančíka. Podrobně mi předvedl osazovačku,
všechno vysvětlil a ukázal. Skoro ji tam rozebral. Prý to byla ta
nejmenší, kterou mají. Rychlá byla ukrutně. Tolik hmoty rozpohybovat
takovou rychlostí, to je zážitek. Tu tak mít v garáži :-) Děkuji, bylo
to super.

Pokecal jsem také s Honzou Galuzskou, kterého jsem viděl zase asi po
10 letech. Naposledy na Ampéru ještě v Praze.

Jo, stavil jsem se u Farnellu, abych se jich zeptal, jak budou řešit
ty problémy s expedicí. Dozvěděl jsem se, že když nemám obchodní účet,
tak prý mě berou jako soukromou osobu, přestože jsem firemní zákazník.
A prý upřednostňují firemní zákazníky s obchodním účtem před
soukromými. Takže mé firemní statisíce se jim líbí, to jako jo, ale
kašlou na mě. Úplně otevřeně.

Stavil jsem se i u Hennlicha, abych se jich zeptal, jak mám s nimi
spolupracovat, když na poptávky reagují hodně pomalu a i pak pošlou
nabídku na úplně jiný produkt. Prý se to někdy stává :-) A pak čučel
jako trubka ten chlapík. Tak jsem zase šel. Někdy nepochopím, proč ty
firmy vlastně vystavují někde na výstavě. Člověk u nich chce utratit
třeba milion...

Jinak, jak mi Pavel říkal, opravdu pavilon V byl plný robotů. Bylo na
co koukat. Co s tím některé firmy umí, to je parádička.

Co vy, líbilo se vám tam něco?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz