OT: klimatizace

On tam pan kolega totiz zapomnel napsat
c - existuje nahrada, na jejiz vyrobe ma zajem firma blizka ekologickym, zdravotnim,
genderovym, rasovym ci jinak skodlivym ehm chci rict verejne (ci sobe?) prospesnym
aktivistum. Pokud je takovych nahrad vice, je zpravidla preferovana ta, ktera je pro
konecneho spotrebitele drazsi, hure dostupna, mene prinosna a hure nahrazujici
puvodni vec.

D.O.

PS ta spotreba klimosky bude spis na 100km, ale jeste spis by mela byt ne na km ale
na cas, pocasi, velikost klimatizovaneho prostoru a barvu auta.

PPS Je tu jeste nekdo, kdo tuhle diskusi bere vazne a doslova? Ze bysme to mozna
radsi utnuli, co rikate?