OT: klimatizace

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Březen 21 20:54:59 CET 2018

 21.3.2018, 20:45:54

Vec je prohlasena za ekologicky, zdravotne, genderove, rasove, ci
jinak skodlivou, pokud:
a - vyprsela jeji patentova ochrana
b - alespon jeden vyznamny vyrobce, ma nahradu, u ktere patentova
ochrana doposud nevyprsela.

A ekologicky se chova ten, kdo, ma li vubec auto, pak jej ma bez
klimatizace (nebo klimatizaci nikdy nepouziva a pak jej unik chladiva,
nemusi zajimat). Neb bezici klimatizace zvysuje spotrebu (mam li
spravne informace) o cca 1l/km a tim i prislusne emise, strasliveho
CO2.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz