OT: Re: klimatizace

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Březen 21 16:31:09 CET 2018

Stary diesel smrdi jak diabol az s toho stipe v krku,
Stary benzin smrdi rovnako odporne aj ked ten smrad je
taky iny,  kyslasty. Takze ak zakaz tak vseobecny na cokolvek
co znecistuje ovzdusie a bez vynimky okrem sanitiek, policajtov a hasicov.
Inak to nedava zmysel

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindroush
Sent: Wednesday, March 21, 2018 4:25 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Re: klimatizace

Nejsem si uplne jist, anti-eu retorika je pro tyhle skupiny spolecna a ne jen 'do jiste miry'.

Uvidime, jak to v tom Nemecku implementuji. Co bude 'centrum', kdy bude zakaz apod. Jestli bude dost zachytnych parkovist apod. Napr. zrovna minule jsem toto probiral s jednim svym znamym ze Svycarska a ten nechava auto na nadrazi a do centra jede vlakem - aniz by byl zakaz, ciste jen proto, ze parkovani je opruz, nebo drahe, nebo jsou zacpy a vlak je naopak levny a pohodlny (relativne, vzhledem k cenove hladine v CH).

J.

Jindroush <jindroush na seznam.cz>