Enhanced mid-range PIC (PIC16F15323)

Úterý Březen 20 20:01:48 CET 2018

Nevím, jak tohle funguje u piců, ale u silabsů, tedy ta lepší 8051 :-)
musím už z principu pro data použít některou prázdnou stránku flash
paměti. Můžu tam cokoliv přepsat, ale smazat jedině celou stránku
najednou. U piců se snad dá mazat každá buňka zvlášť? Protože jedině pak
bych chápal, že se to dá kombinovat s programem.
Anděl