Re: Funkce diody v tyristorovém zapalování.

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Březen 20 13:29:16 CET 2018

Pokud je HV neustále seplé a nabíjí kondík (to na schématu nevidím) a
následně  tyristor uzemní tj. kondík tj. spustí puls, tak D3 ochrana
tyristoru -snubber a vlastně D4 taky. Udělá to jen jeden kmit. Kondík se
má je přenésti do cívky a žádné zpětné kmity zpět na tyristor.

Jirka