koleje vlacky

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Březen 19 09:19:46 CET 2018

Pokud ti mohu radit, tak si nejprve polož otázku, jestli si s vláčkama
chceš hrát ty a nebo děti?
A taky, jestli trváš na měřítku TT.

Pokud si řekneš, že si chceš hrát ty, tak se podívej třeba na kolejivo
Kuehn: http://www.elektrickevlacky.cz/koleje-TT-kuehn.php

Pokud si odpovíš, že hlavní uživatel mají být děti, tak si vyber
kolejivo s podložím. Třeba Tillig:
http://www.elektrickevlacky.cz/modelova-zeleznice-tt-koleje-tillig-s-podlozim_c_93_2.html
Děti totiž mnohem raději skládají koleje na koberci, než jezdí na prkně.
A jak jsem již naznačoval, pokud to myslíš vážně a připustíš digitální
vláčky (to bych ti doporučoval, je to hezká hračkárna a můžeš si doma
hrát s elektronikou), tak se přímo do toho podloží dá nacpat elektronika
pro přehazování výhybek a děti nemusí tahat dráty, do kterých se zamotávají.

Pokud chceš zachránit přestavník, tak druhý bod tady:
http://www.trainmania.info/faq.html