Regulátor otáček vrtačky - výměna

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Neděle Březen 18 21:48:40 CET 2018

Je drobnost, spise off-topic, Narex by to na svem webu urcite zminil.
Tata mel snahu vymenit kabel u vysavace. Dopadlo to tak, vysavac
nefungoval. Tak mi tu elektroniku poslal. Je (byla?)v kdejakem vysavaci
napric vyrobci. Je v ni procesor a bez pocatecni "konfigurace" to
nefunguje. V podstate se elektronice reklo, jaky je rozsah regulacniho
potenciometru na desce elektroniky a totez po zabudovani do vysavace.
Tj. reklo se tomu, kde to ma mechanicke dorazy. Byl v tom nejaky prtavy
procesurek ac to tak na prvni pohled nevypadalo. Ta kalibrace se
zapinala v podstate nejakou jednoduchou "morseovkou" pripojeni k 240V.
Zadny konfiguracni pin,... a tata pri pripojovani noveho kabelu proste
trefil.

Radek (benedikt2hw.cz)