operaky - surne

balu balu na k-net.fr
Neděle Březen 18 17:07:37 CET 2018

Dakujem vsetkym, ktori sa ozvali a snazili pomoct.

Jeden clen hw listu (ktory pravidelne chodi na listovice) mal nieco v
garazi. Podarilo sa najst nahradu, ktora je dokonca este o trochu lepsia
ako to co som mal v konstrukcii. Zamerne nebudem spominat ziadne mena,
aby sa nerozkriklo, ze aj v Bratislave je garaz nie nepodobna tej v Usti
n/L. Zachranil si nam zadok :-)

Dakujem, dakujem, dakujem.

Ked sa zacne sutaz budem priebezne posielat fotky a zverejnovat zadania.
Myslim, ze to tohorocne sa celkom vydarilo.

b.