MECH Stupnovite vrtaky v Lidlu

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Březen 18 12:36:45 CET 2018

To je ten prvni obrazek prece.

Na bezne diry na konektory do mekkeho plechu, hliniku a plastu budou
100x lepsi nez to co se prodava na vami zminovanych webech...to byl i
smysl toho meho sdeleni - navic jeden ten vrtak je za 40Kc.

Navic praktickou zkusenost nemam, mam ho od patku, ale zkousel jsem ho a
je vyrazne tvrdsi nez to blato co se bezne prodava - pilnikem se na nem
nechytim - na tech z uni-maxu a spol. ano.

Jinak samozrejme netvrdim, ze je to nejlepsi vrtak na svete...proste za
40Kc to neni spatnej kup.

RV