MECH Stupnovite vrtaky v Lidlu

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Březen 18 11:09:41 CET 2018

 18.3.2018, 11:01:09

Mam starsi sadu Proteco a nestezuju si. Mensi rozmery kupuju primo od
cinanu na Ax, Ebay, a zatim taky celken spokojenost. Ale je pravdou, ze cenove to vychazi asi tak 1
ks za stejne penize jako v Lidlu 3.
Zato sada Forstnerovych vrtaku, co jsem v Lidlu koupil asi pred 2
roky, se v dilne hodi tak maximalne na podlozeni skrinky s naradi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz