operaky - surne

balu balu na k-net.fr
Sobota Březen 17 17:58:27 CET 2018

Zdravim osadenstvo,

som blby a zabudol som stanglu operakov ADA4522-2, ktore potrebujem na
Zenit na druhej strane Europy...

Vedel by mi niekto prosim pozicat/predat ca. 30 kusov operacneho
zosilnovaca ktory vie byt napajany z -5/+9V, input a output rail nie
viac ako 1-2V (pri vysokoohmovej zatazi), SO-8 puzdro, dvojity. Menej
dolezite poziadavky su nizky offset a nizky bias prud, lebo to bude
pracovat s pomerne vysokou vstupnou impedanciou. NE5532 urcite
nevyhovuje, nieco na sposob OPA2277 by mohlo...

Potreboval by som ich do pondelka 12:00 v Bratislave (alebo dohodou).

Dakujem,

balu

p.s. k***a k***a k***a k***a