MECH: 3D tlac PLA chladenie

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Březen 16 15:45:01 CET 2018

Tak já to mám tak, že na topení mám XT60 (ano je to zbytečně moc, ale
měl jsem ho po ruce), na termistor JST (také z šuplíku, chtěl jsem
konektor termistoru odlišit od ostatních) a na to ostatní normální
pinovou lištu. Sondu nemám. Motor sundavat nepotřebuju takže ten je
bez konektoru. Chtěl jsem mít sundavací hlavně extrudér včetně topení
a chlazení kvůli čištění (hlavně ze začátku). Prostě jsem použil co
jsem měl k dispozici a nevypadá to nějak hrozně.