Istic pred hodinami

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Březen 14 22:13:01 CET 2018

Asi jsme si nerozuměli, revize je samozřejmě třeba jen na novou přípojku.
U nás to bylo tak, že krabice pro pojistky na sloupu byla,
dostal jsem od ČEZ vyrozumění, že si to tam mám připojit a pojistky 35A
jsem taky dával sám . Pak revizi na tu přípojku a pak elektroměr pro stavbu.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW