Istic pred hodinami

Já jsem taky nepsal totéž, ale "něco jako". Ten jistič taky něco jistí
a B16 má jinou charakteristiku než C20 ("nebo víc", jak zněla
poptávka). Samozřejmě, pokud víte, co děláte... ale on si každý myslí,
že ví, co dělá.

Taky mi přijde dost naivní představa, že to někde seženete, takovou
věc nemá ani Petr Zahradník v garáži. Ale fantazii se meze nekladou a
jestli přehodit střeva nebo změnit potisk na jističi, to je na
rozhodnutí každého soudruha.

P.K.